Eirik Haslestad til Sopra Steria
Pressemeldinger • sep 08, 2020 08:10 CEST
Den tidligere yrkesoffiseren skal bygge broer mellom forretning og IT og hjelpe rådgiverne i Sopra Steria til å bli enda flinkere problemløsere for kundene.
Sopra Steria Delivering Transformation. Together. Om Sopra Steria
Den tidligere yrkesoffiseren skal bygge broer mellom forretning og IT og hjelpe rådgiverne i Sopra Steria til å bli enda flinkere problemløsere for kundene.
Med en ny Sopra Steria-utviklet applikasjon får brukere av skyplattformen ServiceNow tilgang til digital signering gjennom Signicat, verdens største digitale ID-nav.
Erfarne Torbjørn Larsen vil lede arbeide med digital forretningsutvikling hos Sopra Sterias kunder og går inn i konsulentselskapets skandinaviske konsernledelse. Larsen mener konsulentbransjen må gjenoppfinne seg selv før den kan hjelpe til med å forandre verden.
Oslo: I løpet av våren 2020 skal Lånekassen flytte kjernesystemet sitt ut i nettskyen. Oppdraget er betrodd til Sopra Steria.
37,8 milliarder kroner. 2224 prosjekter. 1040 partnere. 104 land. Norsk bistand og utvikling betyr mye for mange – og nå samles bistandsinformasjonen på ett sted.
Microsoft deler hvert år ut partnerpriser til de virksomhetene som har utmerket seg positivt innen ulike områder. I år var det Sopra Steria som vant den gjeve prisen Årets Data og AI partner.
Med hjelp fra Sopra Steria skal Godtlevert.no bruke kunstig intelligens for å utvikle personlig tilpassede matkasser med 2,1 millioner valgmuligheter.
Anna Brøyn og Marit Iren Rognli Tokle (begge 27) fra Sopra Steria er på Tech Role Models sin gjeve liste over kvinner som jobber «hands-on» med teknologi.
De mest vellykkede virksomhetene vil i fremtiden være de som forstår teknologiledelse og best evner å utnytte teknologi til styring, effektivisering og innovasjon.
Mange virksomheter opplever at det er vanskelig å holde tritt med kundenes stadig økende forventinger til digitale tjenester. Hvordan kan din virksomhet gå frem? I denne artikkelen får du ni konkrete tips.
Nye IT-løsninger er ofte svaret på hvordan vi skal kunne jobbe «smartere». Det kan høres både enkelt og lurt ut å forenkle og forbedre gjennom IT, men både forskning og erfaring tilsier imidlertid at det er lett å trå feil. Da lønner det seg å tenke gevinstrealisering.
I løpet av få år vil det ikke lenger være et spørsmål om man har et internt sosialt nettverk. Det vil være noe som dagens arbeidstakere forventer at virksomheten tilbyr.
Odd Inge Bjørdal, direktør for teknologi og drift i Sopra Steria
Lisens | Bruk i media |
---|---|
Fotograf/kilde | Sopra Steria |
Last ned | |
Størrelse2.48 MB • 5760 x 3840 px |
Lisens | Bruk i media |
---|---|
Fotograf/kilde | Sopra Steria |
Last ned | |
Størrelse2.05 MB • 3840 x 5760 px |
Lisens | Bruk i media |
---|---|
Fotograf/kilde | Sopra Steria |
Last ned | |
Størrelse3.26 MB • 5760 x 3840 px |
Kveldsbilde
Lisens | Bruk i media |
---|---|
Fotograf/kilde | Sopra Steria |
Last ned | |
Størrelse9.49 MB • 5760 x 3840 px |
Med «Bil i Oslo» har bilister i hovedstaden fått et svært nyttig verktøy for å unngå parkeringsstress og unødige avgifter.