Eirik Haslestad til Sopra Steria
Pressemeldinger • sep 08, 2020 08:10 CEST
Den tidligere yrkesoffiseren skal bygge broer mellom forretning og IT og hjelpe rådgiverne i Sopra Steria til å bli enda flinkere problemløsere for kundene.
Sopra Steria Delivering Transformation. Together. Om Sopra Steria
Den tidligere yrkesoffiseren skal bygge broer mellom forretning og IT og hjelpe rådgiverne i Sopra Steria til å bli enda flinkere problemløsere for kundene.
Med en ny Sopra Steria-utviklet applikasjon får brukere av skyplattformen ServiceNow tilgang til digital signering gjennom Signicat, verdens største digitale ID-nav.
Erfarne Torbjørn Larsen vil lede arbeide med digital forretningsutvikling hos Sopra Sterias kunder og går inn i konsulentselskapets skandinaviske konsernledelse. Larsen mener konsulentbransjen må gjenoppfinne seg selv før den kan hjelpe til med å forandre verden.
I konkurranse med mer enn 20 000 deltakere fra hele verden vant den norske startupen HoloCare, med et team fra Sopra Steria og Oslo universitetssykehus, førsteplassen i kategorien «effective remote working» i hackathonet EUvsVirus.
Falck veihjelp og konsulentselskapet Sopra Steria tester i disse dager ut en løsning som tar HoloLens-teknologi ut på landeveien. Resultatet kan bli nesten dobbelt så mange reparasjoner på stedet.
Microsoft deler hvert år ut partnerpriser til de virksomhetene som har utmerket seg positivt innen ulike områder. I år var det Sopra Steria som vant den gjeve prisen Årets Data og AI partner.
Norges Bank har valgt Sopra Steria til å implementere en skybasert Enterprise Service Management løsning. Anskaffelsen er et ledd i sentralbankens pågående digitaliseringssatsing og sourcingstrategi.
Hvert år kårer ODA, Nordens ledende nettverk for kvinner i teknologibransjen, landets fremste rollemodeller for likestilling i teknologibransjen. I år var det direktør for Business Consulting i Sopra Steria, Lillian Røstad, som vant Oda Award Woman.
De mest vellykkede virksomhetene vil i fremtiden være de som forstår teknologiledelse og best evner å utnytte teknologi til styring, effektivisering og innovasjon.
Mange virksomheter opplever at det er vanskelig å holde tritt med kundenes stadig økende forventinger til digitale tjenester. Hvordan kan din virksomhet gå frem? I denne artikkelen får du ni konkrete tips.
Nye IT-løsninger er ofte svaret på hvordan vi skal kunne jobbe «smartere». Det kan høres både enkelt og lurt ut å forenkle og forbedre gjennom IT, men både forskning og erfaring tilsier imidlertid at det er lett å trå feil. Da lønner det seg å tenke gevinstrealisering.
I løpet av få år vil det ikke lenger være et spørsmål om man har et internt sosialt nettverk. Det vil være noe som dagens arbeidstakere forventer at virksomheten tilbyr.
Kveldsbilde
Lisens | Bruk i media |
---|---|
Fotograf/kilde | Sopra Steria |
Last ned | |
Størrelse9.49 MB • 5760 x 3840 px |
Lisens | Bruk i media |
---|---|
Fotograf/kilde | Johnny Vaet Nordskog |
Last ned | |
Størrelse1.69 MB • 2100 x 1181 px |
Lisens | Bruk i media |
---|---|
Fotograf/kilde | Sopra Steria |
Last ned | |
Størrelse4.16 MB • 5532 x 3688 px |
Lisens | Bruk i media |
---|---|
Fotograf/kilde | Knut Opeide Statens vegvesen |
Last ned | |
Størrelse13.4 MB • 4082 x 3062 px |
Med «Bil i Oslo» har bilister i hovedstaden fått et svært nyttig verktøy for å unngå parkeringsstress og unødige avgifter.